مهاجرت به فرانسه,اقامت فرانسه,تحصیل در فرانسه

مهاجرت به فرانسه,اقامت فرانسه,تحصیل در فرانسه

مهاجرت به فرانسه,اقامت فرانسه,تحصیل در فرانسه

مهاجرت به فرانسه,اقامت فرانسه,تحصیل در فرانسه

۵ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است


10 شهر بسیار وحشتناک دنیا


معمولا می گویند که سفر آدمی را پخته خواهد کرد. اما برخی سفرها

برای انسان‌ها، فاجعه آفرین است. به همین جهت اماکن و شهرهایی هستند که بیان می‌شود

انسانها کمتر به آنجا سفر کنند. پایگاه اینترنتی اربان تایتان لیستی از 10 شهر خیلی

عجیب دنیا از نظر امنیتی را که در آنها گلوله‌های واقعی از هر سو سرگردان هستند، به شرح زیر منتشر کرده است.

 


1) شهر کیپ تاون در آفریقای جنوبی


در این شهر جرم و جنایت، سرقت، قتل، تجاوز به عنف، آدم ربایی در بالاترین حد قرار دارد و گردشگران خارجی تامین جانی ندارند.

 

 

ده شهر بسیار خطرناک جهان

 

 

 

2) شهر کراچی در پاکستان


این شهر نیز یکی از خطرناک ترین شهرها در آسیا به حساب می‌آید. خطرهایی که در این شهر وجود دارد شامل عملیات تروریستی، شورش و قتل است.

 

 

ده شهر بسیار خطرناک جهان

 

 


3) شهر دیترویت آمریکا


این شهر به شهر موتورسیکلت‌ها معروف است. این شهر نیز خطرناک ترین شهر در آمریکا شناخته شده است.

 

 

ده شهر بسیار خطرناک جهان

 

 

 

  • مهران مجیدی

 عالیترین نحوه اقامت سرزمیننروژ


کشور نروژ منطقه ای در بالای منطقه ی اسکاندیناوی می باشد که از طرف سازمان ملل، در برترین و بالاترین

استانداردهای زیستن در دنیا را به خود اختصاص داده است.کشورنروژ منطقه ای است

که در آن میزان تحصیلات، درآمد ماهانه، امید به زیستن، بهداشت و موادغذایی آدابته بر استانداردهای سازمان ملل است

و این استانداردها به طور کلی رعایت شده. امید به زیستن در بین مردم این سرزمین تا 79 سال هم افزایش یافته است

و موجب شده افراد آینده واضع را برای خود تصور کنند. پایتخت این کشور اسلو می‌باشد و آدابته استانداردهای متعارف زندگی در رتبه نخست می‌باشد.

اقتصاد نروژ از سال ١٩٦٠ به بعد بهبود یافت. به این ترتیب، نیاز به نیروی کار افزایش یافت و افراد زیادی از کشورهای دیگر در جستجوی کار به این کشور وارد شدند. اولین افرادی که وارد کشور شدند، اهل اروپا بودند؛ اما از حدود سال ١٩٧٠ به بعد، افراد زیادی همچنین از آسیا، آفریقا، و آمریکای لاتین به نروژ آمدند. بسیاری از پاکستانی ها و ترک ها برای کار کردن به اینجا آمدند، و عده زیادی از آنها هنوز در اینجا زندگی می کنند. در سال ١٩٧٥، مهاجرت به نروژ متوقف شد زیرا بیکاری رو به افزایش بود .

یکی از راهای منطقی و قانونی ورود به کشور نروژ ،اخذ ویزای تحصیلی می باشد که با توجه به شرایط داوطلب میتواند این ویزا را اخذ نماید . به این صورت که دولت نروژ

حین تحصیل به دانشجو اجازه کار کردن پاره وقت می دهد و اگر در این مدت دانشجو شرایطی را که دولت در نظر گرفته رعایت کند پس از اتمام تحصیل به دانشجو اجازه

میدهند ویزای تحصیلی اش را به ویزای کاری تبدیل کند و پس از ۵ سال اگر قوانین و شرایط نروژ را زیر پا نگذاشته و از لحاظ قانونی مشکلی  وجود نداشته باشد

به شخص اقامت دایم می دهند .سیستم تحصیلی در نروژ به صورت لیسانس، فوق لیسانس و دکترا اداره می شود که بیش از 200 دوره در دوره ی فوق لیسانس

به زبان انگلیسی ارائه می شود وهم چنین تعداد زیادی از دانشگاه های نروژ مقطع لیسانس رابه زبان انگلیسی ارائه می دهند.

تمامی دوره های تحصیلی در کشور نروژ برای مهاجران بین المللی رایگان است. شروع دوره ها از اواسط آگوست و پایان آن در اواسط ژوئن است. در نروژ طول دوره های

 تحصیلات تکمیلی به این صورت می باشد که در آن دوره ی لیسانس 3 سال و دوره ی فوق لیسانس 2 سال و دکترا 3 سال است که شهریه هر ترم بین 300 تا 600 کرون می باشد.

در نروژ دوره های تحصیلات تکمیلی به استثناء دوره های خاص و حرفه ای ، به صورت رایگان انجام می پذیرد. تحصیلات در مقطع فوق لیسانس می بایست حداقل 1.5 سال در ارتباط با رشته ی

مرتبط باشد.( یعنی در ارتباط با رشته ی لیسانس) و برای تحصیل در این مقطع معمولا دوره ی لیسانس باید به اتمام رسیده باشد.

  • مهران مجیدی

 به چه طریق می توان بااستفاده تلفن همراه تست خون گرفت

یک شرکت خارجی شیوه ای را ابداع کرده است که می شود به وسیله ی گوشی های همراه هوشمند، آزمایش خون را در اتاق و بدون مراجعه به آزمایشگاه گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، کارخانه Cor ابداع کننده این راه ویژه می باشد.

در این راه  یک اپلیکیشن خاص بر رویموبایل نصب می شود. با وارد کردن سوزن های یکبار مصرف بسیار کوچک به بدن که بدون درد است و یک کابل که به گوشی همراه متصل می شود، می توان نمونه خون خود را گرفت.

بعد از گرفته شدن نمونه خون، اطلاعات مربوط به آن توسط اپلیکیشن نصب شده بر روی گوشی تحلیل می شود. در واقع اطلاعات توسط نور مادون قرمز گردآوری می شوند و سپس به الگوریتم های وب سایت شرکت Cor برای بازخوانی ارسال می شوند.

اطلاعات ارسال شده شامل، قند خون ناشتا، کلسترول، فیبرینوژن و تری گلیسرید است.

به گفته مسئولین شرکت Cor، اطلاعات استخراج شده شبیه به انجام آزمایش خون در مراکز درمانی و با همان درجه دقت و صحت است.

قیمت این کیت آزمایش خون، ۱۹۹ دلار و قرار است از اکتبر (مهر ماه) سال جاری میلادی روانه بازار شود.

  • مهران مجیدی

 روزنامه ای از توان و نفوذ مایکروسافت و همکاری با دولتایران و کوبا می‌گوید

روزنامه ای از قدرت و رختنه مایکروسافت و همکاری با دولتایران و کوبا می‌گوید

با گشوده شدن در های بازارکاری بین ایالات متحده و سرزمین هایی مانند ایران و کوبا، محل های فروش این کشورها حاضربه همکاری با کمپانی‌های بزرگ فناوری من جمله مایکروسافت می باشند.

تا چندماه قبل،دره سیلیکون ولی و «وال استریت» به «مایکروسافت» به مانند یک شرکت تمام شده و اطلاق شده به شکست نگاه می‌کردند. ساتیا نادلا، مدیرعامل این شرکت، کارهای زیادی انجام داده تا این باور را تغییر دهد. هرچند همچنان این ایده‌ی فراگیر این است که قدرت واقعی در دست شرکت‌های نوپاتری همچون «فیسبوک»، «آمازون» و «گوگل» است که برپایه‌ی اینترنت فعالیت می‌کنند. اما در یک زمینه مایکروسافت همچنان پیشروتر از هر شرکت تکنولوژی دیگری گام بر می‌دارد؛ دسترسی به بازارهای جهانی.

«ویندوز» برای دهه‌ها است که استاندارد جهانی رایانش به شمار می‌رود و میلیون‌ها نفر در سرتاسر جهان زندگی خود را از راه فروش و ساختن نرم‌افزار بر پایه‌ی تکنولوژی مایکروسافت می‌گذرانند. این واقعیت به مایکروسافت پایه‌ی هواداری وسیعی می‌بخشد و مشتریان زیادی را برای آن‌ها فراهم می‌کند. این موضوع در کشورهای مختلف نمود پیدا می‌کند به طوری که در مصاحبه‌ای با «Business Insider» نادلا به این موضوع اشاره کرده که مردم در کشورهایی مثل ایران و کوبا که تا کنون با مشکلات تحریم دست و پنجه نرم می‌کردند، بلافاصله بعد از باز شدن راه‌های اقتصادی این دو کشور به ایالات متحده، به او پیام فرستادند و علاقه‌ی خود را برای همکاری با مایکروسافت اعلام کردند:

«ماه پیش درحال مرور کردن ایمیل‌هایم بودم که پیامی را از فردی در کوبا دریافت کردم. او می‌گفت فروشنده ویندوز است و از جامعه‌ی بزرگی از کاربران ویندوز در کوبا خبر می‌داد. به گفته‌ی او در کوبا از سرورهای بسیاری بر پایه‌ی ویندوز استفاده می‌کنند. او درخواست کرده بود که به عنوان فروشنده‌ی رسمی مایکروسافت فعالیت خود را ادامه دهد.

همین اتفاق پس از تغییر شرایط ایران نیز رخ داد. مردم ایران تقریبا به شکل یکپارچه از سیستم عامل ویندوز استفاده می‌کنند؛ مخصوصا وقتی بحث اتوماسیون اداری در میان باشد. ارسال کننده‌ی پیام می‌گفت که ما نیازمند به سرمایه‌گذاری شما در کشور هستیم.

به هر کشوری که می‌روم همکاران ما در آنجا فعالیت می‌کنند؛ طراحان نرم‌افزار آن کشور، کسانی که در خدمات درمانی یا آموزش کار می‌کنند؛ کسانی که در سیستم حمل و نقل فعالیت دارند؛ همه و همه اتوماسیون خود را بر پایه‌ی تکنولوژی ما طرح ریزی کرده‌اند.»

به گفته‌ی نادلا، با اینکه فیسبوک و گوگل نیز دسترسی جهانیِ بالایی دارند؛ به هیچ وجه از چنین شبکه‌ی پایداری از شرکای تجاری برخوردار نیستند که زندگی خود را برپایه محصولات آن‌ها بگذرانند.

نادلا همچنین اشاره‌ای به پروژه‌ی «Loon» گوگل کرد. پروژه‌ای که قرار است دسترسی به اینترنت را از طریق بالون به سرتاسر جهان برساند. وی اظهار امیدواری می‌کند که با شرکت‌های هر کشوری کار کند تا از فضاهای باز سیستم تلویزیونی هر کشور برای دسترسی به اینترنت استفاده کند. نادلا می‌گوید: «من آینده‌ی دسترسی به اینترنت را در پرواز دادن بالن‌ها در مرزهای هوایی کشورهای دیگر نمی‌بینم. بلکه فکر می‌کنم راهِ بهتر، همکاری با شرکت‌های محلی است تا به روش‌های کم‌هزینه برای دسترسی به اینترنت فکر کنند».

  • مهران مجیدی

3 رنگ ماتیک که هر بانویی می بایست داشته باشد


به عنوان یک مقاله نویس زیبایی لازم است بگم ماتیک از مجبوب‌ ترین ابزار آرایشی هستند. خبر خوب برای شما اینکه این 3 پینکپرنگ به هر زنی می‌آید بنابراین حتما آن را در لوازم زیباسازی خود داشته باشید.

جیل پیرکیا نویسنده‌ی women’s health در مورد 3 پینک رژ لب که به هر بانویی می‌آید می گوید.
به گفته ی یک نویسنده‌‌ی زیبایی لازم است عرض کنم ماتیک از مجبوب‌ ترین ابزار زیباسازی می باشند. خبر خوب برای شما اینکه این سه رنگ به هر خانمی می‌آید بنابراین حتما آن را در لوازم آرایش خود داشته باشید.

رنگ خامه‌ای خنثی :

رژ لب,برق لب ,لوازم آرایشی

این رنگ یکی از رنگ‌های متداولی است که همیشه توصیه می‌کنم. همچنین این نوع رژ به چشمان مشکی نیز خیلی می‌آید و از این رو من همیشه از آن استفاده می‌کنم.

قرمز مات :

رژ لب,برق لب ,لوازم آرایشی

اگر قرار باشد تنها از یک لوازم آرایشی استفاده کنی آن باید یک رژ لب روشن باشد. رنگ قرمز رژ لب حتی اگر آرایش دیگری نداشته باشید به صورتتان شادابی می‌بخشد.

رنگ توتی براق:

رژ لب,برق لب ,لوازم آرایشی

یکی دیگر از رنگهایی که هر خانمی باید داشته باشد یک رژ لب به رنگ توتی براق است. این رنگ رژ لب پوست شما را بازتر نشان می دهد.

  • مهران مجیدی