مهاجرت به فرانسه,اقامت فرانسه,تحصیل در فرانسه

مهاجرت به فرانسه,اقامت فرانسه,تحصیل در فرانسه

مهاجرت به فرانسه,اقامت فرانسه,تحصیل در فرانسه

مهاجرت به فرانسه,اقامت فرانسه,تحصیل در فرانسه

آرایشگاه عروس :در فکر اینید ماندگاری پینک مویتان فوق العاده افزایش یابد

پینک موها در صورت تاثیر زیادی دارد و در قدم اول این امر همان قدر زیباست که شما میخواهید اما در گستره ی زمانی کوتاهی این زیبایی از بین میرود .

آرایشگاه عروس از طرفی هم که جستن یک آرایشگر حرفه ای عمل آسانی نمی باشد حیف است پس از اینکه به پینک موی مورد پسندتان دست یافتید در

عرض مدت زمان کوتاه تغییر پینک بدهد . در این مطلب به شما باید ها و نباید هایی را گوش زد میکنیم که برای مدت طولانی رنگ موهایتان ماندگار بماند .

رنگ موهارا ثابت کنید .

هرچه موها رنگ بیشتری خورده باشند و هرچه آنها را بیشتر سشوار کشیده باشید مواد مغذی بیشتری از دست  داده اند . بنابراین استفاده از نرم کننده خوب باعث برگشتن و جذب مواد مغذی مو میشود و بسیار مهم است .

بهتر است از ماسک مو و یا انواع روغن مو استفاده کنید روغن مو را شب هنگام خوابیدن به موها بمالید و شب را همانگونه سپری کنید دقیقا شبیه مرطوب کننده پوست .

آرایش این گونه آرایش غلط نکنید شبیه دلقک می شوید

نحوه آرایش شما با زیبایی چهره اتان رابطه مستقیمی آرایشگاه عروس  دارد اگر حد و حدود استفاده از لوازم آرایش را درصورت ندانید ، آرایش شما صورتتان را شبیه به دلقک ها خواهد کرد و این آرایش غلط است .

خط چشم :

کشیدن بارها و بارها خط چشم زیبایی چشمانتان را میگیرد . بنابراین باید بدانید چگونه و چقدر خط چشم را روی هم میکشید .

آرایش غلط

رژگونه :

رژگونه تنها برای برجسته کردن گونه ها استفاده میشود اگر مقدار رژگونه را در آرایش بیشتر از حد شود شک نکنید که شبیه به دلقک ها خواهید شد.مخصوصا اگر از رنگ های تند استفاده میکنید باید حواستان به مقدار آن باشد .

آرایش غلط

  • ۹۶/۰۴/۱۱
  • مهران مجیدی