مهاجرت به فرانسه,اقامت فرانسه,تحصیل در فرانسه

مهاجرت به فرانسه,اقامت فرانسه,تحصیل در فرانسه

مهاجرت به فرانسه,اقامت فرانسه,تحصیل در فرانسه

مهاجرت به فرانسه,اقامت فرانسه,تحصیل در فرانسه

۸ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

سه رنگ ماتیک که هر خانمی باید دارا باشد


به گفته ی یک نویسنده‌‌ی زیبایی باید عرض کنم ماتیک از مجبوب‌ ترین لوازم آرایشی می باشند. اطلاع خوب برای افراد بانوان اینکه این 3 پینکپرنگ به هر زنی می‌آید بنابراین بطورقطع آن را در ابزار آرایش خود بگذارید.

jill percia نویسنده‌ی women’s health در مورد چند رنگ برق لب که به هر بانویی می‌آید توضیح می‌دهد.
به عنوان یک نویسنده‌‌ی زیبایی لازم است عرض کنم رژ لب از دوستاشتنی‌ ترین لوازم آرایشی هستند. خبر خوب برای شما اینکه این سه رنگ به هر خانمی می‌آید بنابراین حتما آن را در لوازم آرایش خود داشته باشید.

رنگ خامه‌ای خنثی :

رژ لب,برق لب ,لوازم آرایشی

این رنگ یکی از رنگ‌های متداولی است که همیشه توصیه می‌کنم. همچنین این نوع رژ به چشمان مشکی نیز خیلی می‌آید و از این رو من همیشه از آن استفاده می‌کنم.

قرمز مات :

رژ لب,برق لب ,لوازم آرایشی

اگر قرار باشد تنها از یک لوازم آرایشی استفاده کنی آن باید یک رژ لب روشن باشد. رنگ قرمز رژ لب حتی اگر آرایش دیگری نداشته باشید به صورتتان شادابی می‌بخشد.

رنگ توتی براق:

رژ لب,برق لب ,لوازم آرایشی

یکی دیگر از رنگهایی که هر خانمی باید داشته باشد یک رژ لب به رنگ توتی براق است. این رنگ رژ لب پوست شما را بازتر نشان می دهد.

  • مهران مجیدی


لپ‌تاپ اچ پی امین مختص بازی کنندگان: بلند شوید مبارزه کنید بمیرید تکرار کنید؟

لپ‌تاپ اچ پی امین مختص گیمرها: بلند شوید مبارزه کنید کشته شوید ریپید کنید؟:


درپایان تاریخ بیست چهارده کارخانه HP نخستین رایانه همراه مختص بازی خودش را با اسم HP OMEN به جهان معرفی کرد که گامی بزرگ در تاریخ شرکت اچ پی محسوب می‌شود.


طراحی بسیار زیبا، وزن مناسب –حدود ۲٫۱۰ کیلوگرم-، بدنه‌ی با کیفیت و سخت افزار قوی، OMEN را خاص و محبوب کرده بود. لپ‌تاپ OMEN برای گیمرها ساخته شده؛ دستگاهی ظریف و در عین حال قدرتمند. دستگاهی که کاربر بتواند به راحتی آن را حمل کند.


البته باریکی لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی معمولا با مخالفت گیمرهای حرفه‌ای مواجه می‌شود. از آنجایی که به علت باریکی این دستگاه‌ها، سازندگان مجبور به کوچک کردن فن‌های خنک کننده می‌شوند، این فن‌ها باید سریع‌تر به گردش در‌آیند و در نتیجه سر و صدای بیشتری تولید می‌کنند. همچنین سخت‌افزار قدرتمندی که در بدنه باریک این دستگاه جای داده شده است که موجب تولید حرارت می‌شود.


از مشخصات سخت‌افزاری این لپ تاپ می‌توان به پردازنده مرکزی و پردازشگر گرافیکی قدرتمند آن اشاره کرد که در کنار ۱۶ گیگابایت رم و حافظه داخلی از نوع SSD، سرعت و کارایی بالایی را به همراه خواهند داشت. البته حافظه‌ی داخلی با وجود سرعت بسیار بالا، گنجایش کمی دارد و احتمالا در کنار این محصول به یک حافظه جانبی جداگانه نیاز پیدا می‌کنید. صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی OMEN لمسی و با پنل IPS و کیفیت Full HD است. طراحی بدنه‌ی ‌این محصول هم کاملا منحصر به فرد است. تمامی پورت ها روی لبه‌ی پشتی دستگاه قرار گرفته‌اند و روی لبه‌های کناری هیچ پورتی مشاهده نمی‌شود. به همین دلیل این لبه‌ها بسیار باریک هستند. بدنه‌ی تمام فلزی با رنگ‌های مشکی و قرمز ظاهر باشکوهی به OMEN داده است. نور قرمز پس‌زمینه‌ی صفحه‌کلید هیجان یک بازی خوب را چندبرابر می‌کند.


در مجموع اگر به یک لپ تاپ مخصوص بازی با وزن و ضخامت کم نیاز دارید، خالی از لطف نیست که بدانید لپ‌تاپ HP OMEN در دیجی‌کالا موجود بوده است.

  • مهران مجیدی

دکوراسیونی به پینک سفید برای فصل گرم


برای رسیدن به دکوراسیونی یخچالی و حجمی مملو از سکوت بهتر است تمامی دیوارهای اتاقی از منزل که به عنوان اتاق نشیمن اختصاص داده شده است را کاملا یخچالی کرده و یک باکس تزئینی را در گوشه ای از این اتاق قراردهید.

زمانی که در طراحی دکوراسیون داخلی منزل از کالر سفید بهرمندشویم،  در آخر منزلی بسیار شیک را خواهیم داشت که ما در اینجا شما را برای داشتن چنین طراحی زیبایی راهنمایی کرده ایم.


عناصر ساختاری ساختمان
بهره گیری از دکوراسیون سفید رنگ برای این مدل خانه از درب ورودی خانه شروع می شود و این کار  تا تمامی اتاق ها ادامه پیدا می کند. در ابتدا باید ازعناصر ساختاری سفید رنگ در ساختمان، برای تیرها و ستون ها و ... استفاده کرده و در نهایت برای تزئین تمامی اتاق ها و وسایل آنها از رنگ سفید بهره برد.

دکوراسیونی به رنگ سفید, دکوراسیون تابستانی


جلوی درب ورودی
دیوار جلوی درب ورودی را در نظر بگیرید و یک قفسه ای به شکل کلبه را مقابل آن قرار دهید و آن را به رنگ بسیار خاص آبی مایل به خاکستری درآورده و وسایل تزئینی خاص مانند انواع کلاه های سوئدی داخل آن قرار دهید ( این رنگ با دکوراسیون سفید بسیار هماهنگ بوده و جلوه خاصی دارد) .

دکوراسیونی به رنگ سفید, دکوراسیون تابستانی

 

راه پله ها
بین طبقه بالا و پایین خانه ، و دقیقا در کنار راه پله های آن یک میز قرار داده و روی آن را با وسایل بسیار کوچک تزئینی پر کرده و دقت کنید که از رنگ سفید برای این وسایل استفاده شودد و در نهایت هرچه تمام زیبایی رابه این فضا انتقال دهید.

دکوراسیونی به رنگ سفید, دکوراسیون تابستانی


سفید و روشن
در اتاق پذیرایی از چند دست مبلمان سفید رنگ که به مدل های مختلفی می باشند استفاده کرده و آنها را به سبکی زیبا در گوشه های این اتاق قرار دهید و در نهایت فضایی با تاثیر و بهره گیری بیشتر از رنگ سفید ایجاد کنید.ایجاد فضایی روشن در این اتاق ها بسیار مهم می باشد که با بهره گیری از رنگ سفید صد در صد محقق خواهد شد.

 

دکوراسیونی به رنگ سفید, دکوراسیون تابستانی


آثار هنری
برای ایجاد دکوراسیونی سفید و فضایی پر از آرامش بهتر است تمامی دیوارهای اتاقی از خانه که به عنوان اتاق نشیمن در نظر گرفته شده است را کاملا سفید کرده و یک ویترین تزئینی را در گوشه ای از این اتاق گذاشته و داخل آن را با وسایل شیک و آنتیک که اغلب از آثار هنری با ارزش هستند پر کنید.

 

  • مهران مجیدی

آشنایی با خرج کرد های اقامت کشورهای سراسرجهان

هزینه زندگی,خرج کرد های زندگی درکره خاکی تامین و براورد خرج کرد های روزمره زیستن همواره یکی از فکرمشغولی های اساسی انسان در هر زمانی زندکی کرده.درجهان کنونی این محاسبه ها توسط سازمان ها دولتی و خصوصی در تمامی دنیا انجام میشود هزینه های زندگی در سراسر کره خاکی

به طور معمول اطلاعات مورد نیاز این سازمان ها از طریق تجربه های مردم, قیمت اقلام اساسی (خوراک,پوشاک,اسکان,درمان وبهداشت) تامین میشود.با توجه به گستردگی و پیشرفت دنیای مجازی,شما به راحتی میتوانید با جستجو در اینترنت به لیستی از هزینه های زندگی هر کشوری در هر جای دنیا دسترسی داشته باشید.از برترین سایت های که توانایی مقایسه هزینه زندگی میان دو کشور را دارد, میتوان به سایت Numbeo.com و یا expatistan.com اشاره نمود.شما به راحتی میتوانید با مراجعه به این سایت ها هزینه زندگی در استرالیا و تهران را با هم مقایسه کنید.همچنین از آخرین قیمت اقلام متفاوت در هر کشوری نیز با خبر شوید.

مهمترین دلیلی که باعث میشود تا شما به این سایتها و لیست هزینه های یک کشور سر بزنید, مهاجرت است.به عنوان مثال اگر قصد مهاجرت به کانادا را با هر دلیلی را داشته باشید باید با هزینه های کانادا (هزینه کرایه یا خرید خانه,هزینه های درمان,هزینه های خوراک و پوشاک) آشنا باشید.هرچند که هزینه های اعلام شده از سوی سازمان های دولتی و خصوصی و یا سایتهای مهاجرتی به صورت نسبی و معمولا در مورد شهر های بزرگ هر کشوری است, اما باز اطلاع داشتن از این موضوع به شما در تعیین مقصدتان کمک بسیاری میکند.باید این نکته را هم در نظر گرفتن که هزینه های روزمره در هر کشوری در شهر های مختلف آن کشور, متفاوت است.به عنوان مثال هزینه زندگی در شهر تهران با شهر زاهدان بسیار متفاوت است.یکی دیگر از عواملی که در هزینه های روزمره شما بسیار تاثیر گذار است, سبک زندگی و روش خرج کردن شما میباشد.این موضوع میتواند در هر فردی با توجه به روحیات و سبک زندگی کاملا متفاوت باشد.

 

  • مهران مجیدی

برخی از ویژه ترین ویژگی‌های گرافیک‌های اطلاع رسان

بعضی از ویژه ترین خصوصیات تصویربیانی عبارتند از:

اینفوگرافیک ‌ها یا تصویربیانی ، نشان دهندگانی به صورت تصویری ازاطلاعات می باشند. این تصاویر در جاهایی که لازم به توضیح ساده به صورت آنی است   استفاده می شوند

اینفوگرافیک یا گرافیک‌ اطلاع رسان نمایشگر تصویری اطلاعات و داده‌ها است. در جاهایی که نیاز به توضیح ساده و یا سریع داده‌ها است، اینفوگرافیک مورد استفاده بسیار مناسبی دارد. استفاده از اینفوگرافیک باعث می‌شود بیننده با نگاهی کوتاه حجم قابل توجهی از اطلاعات را که شکل نوشتاری آن ممکن است مقاله بلند بالایی را تشکیل دهد، به سادگی از طریق بصری دریافت کند و حتی آن را به خاطر بسپارد با قیمت طراحی اینفوگرافیک مناسب. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های اینفوگرافیک عبارتند از:

طراحی و ساخت اینفوگرافیک= سهولت ارائه اطلاعات

طراحی و ساخت اینفوگرافیک = سرعت بالای ارائه اطلاعات

طراحی و ساخت اینفوگرافیک = جذاب و جالب بودن برای مخاطب

طراحی و ساخت اینفوگرافیک = عدم خستگی مخاطب

سفارش طراحی اینفوگرافیک یا سفارش ساخت اینفوگرافیک = ارائه اطلاعات زیاد در زمان اندک

سفارش طراحی اینفوگرافیک یا سفارش ساخت اینفوگرافیک  = امکان نمایش سریع، واضح و زیبای ایده‌های پیچیده

سفارش طراحی اینفوگرافیک یا سفارش ساخت اینفوگرافیک  = امکان برقراری آسان ارتباط بین اجزای ارائه شده موضوع

  • مهران مجیدی

 ویرایشگرعکس آنلاین برای ساخت اینفوگرافیک


پیکسلردر واقع ویرایشگرعکس   آنلاین و بدون هزینه است. می توانید عکس های اینفوگرافیک خود را ادیت ، ستینگ و filter  گذاری کنید, طراحی اینفوگرافیک بی انکه ثبت نام انجام دهید.فتوشاپ مستقیم برای طراحی و ساخت اینفوگرافیک  ، فتوشاپ مستقیم بر پایه پیکسلر تهیه شده است و تمامی امکانات  Pixlr را داراست.و قیمت طراحی اینفوگرافیک را پایین می آورد و تعداد سفارش طراحی اینفوگرافیک یا سفارش ساخت اینفوگرافیک یا افراد طراحی و ساخت اینفوگرافیک در ساخت اینفوگرافیک یا طراحی اینفوگرافیک بهتر و آسان تر می شود

  • مهران مجیدی

 آیا دردهای پس از تمرین عادی می باشد؟

بعد از یک حرکات بدنی فیبرهای ماهیچه ای از بین می روند و همین علت سبب بروز این درد می‌شود. تخریب تارهای عضلانی که در حقیقت پارگی‌های میکروسکوپی است سبب درد عضلانی می‌شود. نمونه برداری آزمایشگاهی از عضله در روز بعد از ورزش شدید نشان می‌دهد، خونریزی و قطع اتصال فیلامان‌های عضلات (که باعث نگهداری فیبرهای عضلانی می‌شود) در اثر سائیده شدن آن‌ها بر روی هم در طی انقباض عضلانی، باعث ایجاد این درد می‌شود.

نگران نباشید، این امری است طبیعی و دارای مزیت‌های برای شما است. در واقع وقتی فیبرهای عضلانیتان پاره می‌شود، بدن شما عضلات آسیب دیده و دردناک را بازسازی می‌کند و پس از آن عضلات قوی‌تر و حجیم‌تر از قبل رشد می‌کنند، این‌‌ همان مکانیسمی است که ورزشکاران حرفه‌ای از آن در جهت قوی‌تر، حجیم‌تر و سریع‌تر شدن عضلاتشان، بهره می‌برند.

بنابر یک قاعده عمومی هر چقدر شما تمرین و فعالیت فیزیکی بیشتری انجام دهید، پارگی‌های میکروسکوپیک (Tears) بیشتری در عضلات شما ایجاد می‌شود و متعاقباً درد بیشتری در آن عضلات که بدن شما در حال بازسازی و مرمت آن‌ها است، احساس می‌کنید. نکته قابل توجه دیگر این است که ممکن است شروع درد ۲۴ ساعت طول بکشد که به آن درد عضلانی تأخیر یافته یاDOMS می‌گویند. به این معنی که دو روز پس از تمرین، نسبت به روز بعد از تمرین درد بیشتری احساس می‌کنید.

فیزیولوژیست‌های ورزشی اظهار می‌کنند که افزایش تدریجی ناراحتی یا درد عضله که طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت پس از ورزش و تمرین روی می‌دهد و اصطلاحاً درد عضلانی تاخیر یافته (DOMS) نام دارد، امری کاملاً طبیعی است.

هیچکس نسبت به این نوع درد عضلات ایمن نیست، هم ورزشکاران مبتدی و هم ورزشکاران حرفه‌ای یا بدنساز‌ها DOMS را تجربه می‌کنند. اما برای افرادی که واجد شرایط لازم نیستند و برای اولین بار است که به تمرین می‌پردازند ممکن است موجب ایجاد نگرانی و ترس شود. بدین جهت این افراد در مراحل نخستین تمرینات به یک مربی یا راهنما نیاز دارند. برای درمان و یا جلوگیری از مقدار درد عضلات پس از ورزش باید به دو مرحله قبل و بعد از ورزش توجه کنید. در مطلب نکاتی را به شما می‌گوییم که با رعایت آن می‌توانید درد عضلات را به حداقل برسانید.

مرحله قبل از ورزش
گرم کردن بدن و انجام حرکات کششی قبل از تمرین از کشش غیر طبیعی عضلات می‌کاهد و به شکستن چرخه‌ای از درد عضلات کمک می‌کند. نوشیدن آب قبل از تمرین نیز از مهم‌ترین مواردی است که باید رعایت کنید. این کار را با نوشیدن آب یا نوشیدنی ورزشی که حاوی الکترولیت‌های لازمه هستند، انجام دهید.

مرحله بعد از ورزش
اولین کاری که در این مرحله باید انجام دهید، سرد کردن بدن از ورزش است. بلافاصله بعد از تمرین حدود ۵ الی ۱۰ دقیقه حرکات سبک مانند جاگینگ یا قدم زدن توأم با حرکات کششی را انجام دهید. این حرکات به سیستم گردش خون و سیستم لنفاتیک کمک می‌کند تا مواد زائد حاصله از تمرین مانند اسید لاکتیک از بدن و عضلات دفع شوند و همچنین از کوفتگی بعد از ورزش نیز در امان خواهید بود.

 

شنا
ورزشکاران حرفه‌ای برای بهبود آسیب‌هایی که در طول مسابقات به آن‌ها وارد می‌گردد و همچنین برای رهایی از دردهای عضلانی، شنا را انتخاب می‌کنند. در شرایطی که دچار درد عضلات هستید، شنا کردن به عنوان یک ماساژ طبیعی بسیار کارآمد است، سعی کنید بیشتر از ۲۰ دقیقه شنا نکنید و همچنین خیلی آرام شنا کنید.

 

خواب
خواب خوب نه تنها برای عملکرد ذهن شما واجب است، بلکه برای عضلات نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد. کمبود خواب نه تنها فرایند بهبودی را به تأخیر می‌اندازد بلکه استرس و فشار را در شما افزایش می‌دهد (که موجب آزاد شدن هورمون کورتیزول در بدن می‌شود) و باعث می‌شود تا عضلات سفت و سخت شوند. سعی کنید هر شب ۷ ساعت خواب مطلوب داشته باشید و اگر برنامه کاریتان اجازه می‌دهد بعد از ورزش یک چرت ۲۰ دقیقه هم داشته باشید.


ماساژ
به طور کلی ماساژ دادن عضلات به ریلکس شدن و کاهش تنش عضلات کمک می‌کند. ماساژ، جریان خون به عضلات را افزایش می‌دهد و سرعت ترمیم عضله را بالا می‌برد. شاید در این مرحله ماساژ کمی دردناک باشد، اما یک درمان مؤثر است.

مولتی ویتامین
مصرف ویتامین‌ها به همراه آنتی اکسیدان‌ها (مانند ویتامینE وC) رادیکال‌های آزاد بر جای مانده از ورزش را خنثی خواهند کرد در نتیجه میزان درد ناشی از عضلات کاهش خواهد یافت.

 

رفع گرفتگی عضلات بعد از ورزش

برخی از انواع دردها  در ورزش می‌تواند نشانه وجود مشکل در بدن باشد

 

۵ علامتی که نشان می‌دهد ورزش شما برای بدنتان مفید نیست!
برخی از افراد توصیه می‌کنند از تمرینات ورزشی سخت برای سوزاندن چربی استفاده کنید. این افراد معتقدند بدون رنج کشیدن چیز با ارزشی به دست نخواهد آمد. با وجود این موارد انگیزشی تناسب اندام، جای تعجب و شگفتی نیست که بیشتر افراد فکر می‌کنند باید از تمرینات سخت ورزشی استفاده کنند و تا جایی که می‌توانند خود را خسته نمایند. این موضوع صحیح است که احساس درد و ناراحتی اندک بعد از تمرینات ورزشی خوب است این بدان معنی است که  ماهیچه‌های شما در حال قوی‌تر شدن است. اما باید بدانید که برخی از انواع دردها می‌تواند نشانه وجود مشکل در بدن باشد. برای تعیین اینکه تمرینات ورزشی برای  بدن شما آسیبی وارد نمی‌کند، به موارد زیر توجه کنید.

عضلات شما به شدت تکان می‌خورد:
وجود برخی از لرزش‌ها نباید شما را نگران کند. اما اگر بازو و آرنج شما ارتعاش ۷ ریشتری داشته باشد نشان دهنده ضعف عضلات است. این شرایط می‌تواند به بدن شما آسیب وارد کند. زمانی که بیش از حد خسته هستید، قادر نخواهید بود فرم مناسبی را در طول ورزش حفظ کنید. همین امر موجب فشار عضلانی یا پارگی آن خواهد شد.

 

بعد از پرش، ممکن است پا یا زانوی شما کمی متورم شود:
قرمزی، تورم یا درد مداوم نشان دهنده استفاده بیش از حد از اعضای بدن است . سعی کنید برای چند روز استراحت کنید یا تمرینات خود را سبک‌تر نمایید. شما ممکن است نیاز داشته باشید زمان بیشتری را برای استراحت اختصاص دهید. اما اگر با هر بار دویدن همین مشکلات را داشتید حتما با یک متخصص مشورت نمایید.


شما یک درد ناگهانی و شدید را تجربه می‌کنید:
شما ممکن است درد کلی و در حال رشدی را در ماهیچه‌های خود تجربه کنید. این موضوع نشان می‌دهد تمرینات ورزشی شما چالش برانگیز است. اما درد شدیدی که به سرعت و با شدت بروز می‌کند، نشان دهنده این است که مشکلی وجود دارد. سعی نکنید از طریق حرکات به بدن خود فشار وارد کنید. این کار می‌تواند باعث ایجاد صدمه به ماهیچه‌ها شود.

 

شانه، زانو یا مفصل ران در طول تمرین صدا می‌دهد:
داشتن درد در هنگام انجام تمرین خاص می‌تواند نشانه وجود مشکل باشد. اگر درد بیش از حد بود، باید با یک پزشک متخصص مشورت نمایید. مطمئن شوید که قبل از انجام تمرینات ورزشی به خوبی خود را گرم می‌کنید و در طول ورزش آب رسانی منظمی به بدن دارید. سعی کنید خود را درگیر ورزش‌های سخت نکنید. با تمرینات و حرکات سبک کار خود را آغاز نمایید. توجه ویژه ای به شکل بدن خود داشته باشید.


بعد از سه روز نیز هنوز درد دارید:
ممکن است بعد از انجام تمرینات ورزشی باز هم در انجام تمرینات روزمره خود دچار مشکل شوید. اگرچه برخی از این موارد عادی است اما وجود درد بعد از چند روز نشان دهنده وجود مشکل است. در طول ۲۴ الی ۴۸ ساعت باید تمامی این دردها برطرف شود. مدت زمانی را برای درمان درد عضلات خود اختصاص دهید .

  • مهران مجیدی

 پاکت نامه در طراحی ست اداری چگونه بیان می شود ودر آن چه نکاتی می بایست درنظرگرفته شود

درمقدمه به توضیح پاکت نامه در طراحی ست اداری مشغول می شویم

ابعاد پاکت نامه در طراحی ست اداری معمولاً مناسب با اندازه سربرگ (A4) تعیین می شود. بهتر است سفارش طراحی ست اداری

یا سفارش ساخت ست اداری ابعاد پاکت مورد نظر در حالت بسته شده، یک سوم ابعاد سربرگ به اضافه ی شش میلیمتر (پهنا و بلندا) باشد.

پاکت نامه در طراحی ست اداری نیز دارای نشانه و عنوان است و درج نشانی بر روی آن الزامی است. محل قرارگیری نشانه و عنوان معمولاً در نیمه ی سمت چپ و بالاست در سفارش ساخت ست اداری. نشانی نیز قاعدتاً در پایین سمت چپ قید می شود. چیدمان عناصر موجود در پاکت نامه بیشتر در حالت افقی انجام می گیرد.

  • مهران مجیدی